Az Audi a legjobb európai márka a Consumer Reports 2017-es megbízhatósági felmérésén

Az Audi a legjobb európai márka a Consumer Reports 2017-es megbízhatósági felmérésén

Az Audit sorozatban a hatodik alkalommal választották a legjobb európai autómárkának a Consumer Reports által végzett megbízhatósági felmérésen. Az Egyesült Államok ismert és tekintélyes fogyasztóvédelmi magazinja évente elkészíti felmérését az olvasók körében és közzéteszi ennek eredményét. Az összesített rangsorban az Audi a negyedik helyet szerezte meg, megelőzve minden európai vetélytársát.

Werner Zimmermann, az Audi AG minőségbiztosításért felelős vezetője ezáltal kommentálta az eredményt: „Elégedettek vagyunk az eredménnyel, amelyiknek komoly üzenete is van az ügyfelek felé: a minőség kulcskompetencia az Audi márka részére.”

A Consumer Reports magazin előfizetői körében végzett éves felmérés arról kérdezi a gépkocsi tulajdonosokat, hogy az elmúlt tizenkét hónap esetén milyen problémák merültek fel az autójukkal kapcsolatban. A sorrend meghatározásánál olyan információkat is figyelembe vettek, mint a hiba jellege, a felmerülő költségek vagy a javítással töltött idő. A Consumer Reports magazin az utolsó három modellévhez kapcsolódó adatokkal számolt a felmérés esetén.

Ebben az esztendőben a Consumer Reports közel 640 000 autó tulajdonos visszajelzését dolgozta fel. A megbízhatósági felmérés sorrendjét a magazin teszteredményeivel egyesült erővel összesítették, ezáltal állt össze egy együttes eredmény a vizsgált gépjárműveket illetően. A teszten résztvevő mind a nyolc Audi modell (Audi A3, A4, A6, A8, Q3, Q5, Q7 és TT) a „vásárlásra ajánlott” minősítést kapta 2017-ben.