Hó, jég, nedves útfelület, nulla fok alatti hőmérséklet, homok, por, sivatag, burkolat nélküli utak, nagyon magas hőmérséklet. Motorozni végtelenül sokféle helyen lehet, ahol számtalan időjárási és utazási státusz vár a motorosra. Így vitték a Seat minőségellenőrzési és kutatással és fejlesztéssel foglalatoskodó mesterei a Seat MÓ 125-ös teljesen elektromos hajtású kismotort annyira különféle helyzetek közti tesztre: a Pireneusokban található Baqueira Beret-be és az Almería környéki Tabernas Sivatagba, ahol 55 C fokos hőmérsékleti különbségben teljesítettek 4.400 km-es tesztet.
Mindenhol jó teljesítmény. „A Seat MÓ elsőrendű tesztjeinek célja, hogy a kismotor mindenhol leadja a teljesítményt, a sebességet és az elektromos hatótávolságot. „- mondja Lucas Casanovas a Seat MÓ márka igazgatója. Így a Seat MÓ-nál kipróbálták a „végletek közti motorozást” sík és kanyargós utakon, hóban, fagyban, nedves és murvás felületeken, napos és esős időben, erős gyorsításokkal és fékezésekkel tarkítva. A teszteken a mérnökök ellenőrizték az áramforrás teljesítményét, az alkatrészeket, és azt, hogy a hajtás, azonfelül a felfüggesztés minden stádium közt jól funkcionál, és a gumik nem veszítik el a tapadást.
Menetre készen. Jócskán jelentős, hogy a kismotor teljesen elektromos hajtása és működése még drámai változások közt is jól működjön, voltaképpen még akkor is, mikor is a hegyek közti – 10 fokos hidegből a sivatag + 45 fokos forróságba kerül. „Garantálnunk kell, hogy a töltési szint nem esik vissza lényegesen 0 fok alatti hőmérsékleten, és az aksi nem melegszik túl nagy melegben.” indokolja Lucas Casanovas. Ez azt is jelenti, hogy a töltési rendszer önellenőrző funkciója csökkenti az erőátvitelt, ha túlmelegedést észlel. Ezeken a teszteken ki tudják próbálni a nagy hidegben vagy melegben funkcionáló beállításokat is.
Por – és nedvességvédelem. Az akku szigetelése egész védelmet nyújt a külső behatások ellen, mindent összevetve véd a portól és a nedvességtől is. Így a Seat MÓ megfelel az internacionális ID67-es szabványnak: „Ez azt is jelenti, hogy az akku teljesen védett a por ellen, valamint a borítása 30 percig ellenáll a tenger sós vízébe történő merülés hatásától is. – mondja Lucas. „A kismotor teljesítménye kihasználható a legszélsőségesebb időjárási vagy útviszonyok közt is, melyet a Seat MÓ tesztjei is bizonyítanak”.