Egy gépkocsi, amit a felejthetetlen pillanatok éltetnek: a bajor prémiumgyártó új luxus sportautójának piaci premierjét egy elbűvölő tévéreklám hirdeti, egyenesen az olaszországi lagúnák fővárosának mesés csatornájáról.
A modern BMW 8-as Coupé nem pusztán egy sportautó: a modellel a bajor prémiumgyártó új tartalmat adott a luxusnak, autóipari álmokat váltott valóra és a vezetés élményének felejthetetlen pillanatait keltette életre. A BMW legfrissebb, pompázatos tévéreklámja, amely a modern BMW 8-as Coupé piaci premierje apropóján jött létre, az ezelőtt átélhetetlen, első alkalommal megtapasztalt, friss vezetési élménnyel valóra váltott álmokat helyezi a fókuszba. A videóban a luxus sportautó meghódítja Velence történelmi központját: a káprázatos emlékművek mellett és a mesés Rialtó-híd alatt gurulva a korszerű BMW 8-as Coupé a Canal Grande vonalvezetését térképezi fel – egy olyan útvonalat, amelyen gépjármű még ezelőtt soha nem járt. A reklámfilm egy kisfiú történetét meséli el, akinek évekkel későbbi, velencei vezetési élményével egy gyermekkori álma válik valóra. A nézők eközben ezelőtt nem látott perspektívákból láthatják az olaszországi lagúnák fővárosát, a vezetés élményének olyan felülmúlhatatlan pillanataival megfűszerezve, amelyek mindeddig elképzelhetetlenek voltak.
A Daniel Wolfe rendezésében készült alkotás 15, 30 és 45 másodperces verziókban lesz megfigyelhető. A kisfilm főszereplője egy fiatal velencei férfi, aki már gyermekként rátalált a gépjárműk, de különösképpen a BMW iránti rajongásra. A kisfiú kedvenc játéka egy BMW M1 autómodell volt, a motortechnológia rejtelmeibe ugyanakkor egy hajóépítő barátja révén nyert betekintést. Egy olyan településben viszont, ahol a hajók jelentik az egyetlen közlekedési eszközt, a főszereplő vezetés élménye iránt érzett, csillapíthatatlan vágya kielégítetlen maradt. A tinédzserként ezáltal elköltöző fiú csak jó egy-két év múlva tér vissza Velencébe, hogy valóra váltsa gyermekkori álmát – a korszerű BMW 8-as Coupé-val, amellyel keresztülvezet a Canal Grande utánozhatatlan, pontonokból megépített útvonalán.
A forgatókönyv az ezelőtt lehetetlennek vélt gondolatok megvalósítását és az évek óta érlelt álmok valóra váltását helyezi a origóba. „Luxusszínvonalú modelljeinkkel azon ügyfeleinket szólítjuk meg, akik ki mernek próbálni új dolgokat és messze túljutnak az elképzelhető határokon” – nyilatkozta Uwe Dreher, a BMW, a BMW i és a BMW M márkák internacionális kommunikációs vezetője. „Ezen célcsoportunknak olyan színvonalú vezetési élményt kínálunk fel, amely az exkluzivitás és a progresszív luxus iránti vágyaikat nemkülönben kielégíti” – tette hozzá.
A modern BMW 8-as Coupé reklámfilmjének forgatási munkálataihoz a velencei hatóságok engedélyezték – a település történetében első alkalommal –, hogy a BMW Group egy pontonfolyosót telepítsen a település történelmi centrumában húzódó Canal Grande csatornán. A elbűvölő vízi útvonalra, amelyen évszázadok óta gondolák, vaporettik és motorcsónakok jelentik a közlekedési eszközt, a korszerű BMW 8-as Coupé a vezetés élményének vérbeli úttörőjeként jött meg – a szó szoros értelmében új utat jelölve ki. A szenzációs felvételek némelyikét drónokkal rögzítették, a reklámfilm ugyanakkor a Föld minden táján kiválasztott televíziós csatornákon és online felületeken köszön ezután vissza.
A korszerű BMW 8-as Coupé piaci premierje apropóján felépített kampányt a BMW Group a Serviceplan Campaign International segédkezésével váltotta valóra. A televíziós reklámfilmet a Facebookon, az Instagramon és a YouTube-on is átfogó médiaaktivitás egészíti ezután ki. A modern BMW 8-as Coupé reklámfilmjének forgatási előkészületeiről, megoldásairól és érdekességeiről egy hosszabb dokumentumfilm is készül, amit az egyébként autómentes Velence izgalmas háttérinformációi színesítenek. „A korszerű BMW 8-as Coupé piaci premierje apropóján felépített kampány nem kizárólagosan az újdonság különleges karakterét, de luxusszínvonalú modelljeink érzelmekben gazdag erőtöbbletét és a BMW márka innovációs erősségét is kifejezi” – mondta Kirsty Skinner-Gerth, a BMW Group internacionális kampányokért, műalkotásokért, filmekért és mulattató marketingért felelős részlegének vezetője.
Úgy, hogy a modern BMW 8-as Coupé modellt Velence történelmi háttere előtt ismerteti, a bajor prémiumgyártó tovább folytatja a luxus teljesítményű modellek szegmensében nemrégiben útnak indított, modellújításra koncentráló kampányát. A kategória képviselői egy merőben új márkalogót viselnek, egész egészében kiírva a cég nevét: BAYERISCHE MOTOREN WERKE. A márka luxusszegmensben előirányzott fokozott jelenléte a BMW Group „Strategy NUMBER ONE > NEXT” vállalati stratégiájának egyik meghatározó célkitűzése, amellyel a müncheni központú vállalatcsoport hosszú távon is bebiztosítja fenntartható növekedését. Az exkluzív modelleken én a egyedülálló szolgáltatásokon felül a BMW egy felülmúlhatatlan élményekre épülő világot épít fel a luxusautók egyre növekvő szegmensében, megismételhetetlen, inspiráló pillanatokkal múlva felül a vezetés színtiszta élményét.