A német labdarúgó-bajnokság első osztályának egyes közvetítései már a következő meccsnaptól kezdve elérhetők lesznek a modern luxuslimuzin BMW Ívelt Kijelzőjén.
A BMW Group és a „DFL Deutsche Fußball Liga” tegnap közzétette, hogy a BMW a Föld első autógyártó vállalataként kezdi meg az utastéri Bundesliga-élmény tesztelését, egy internacionális kísérlet részeként. A német labdarúgó-bajnokság első osztályának egyes közvetítései egy alkalmazáson át lesznek elérhetők a korszerű BMW 7-es széria BMW Ívelt Kijelzőjén. A luxuslimuzin operációs rendszerébe online telepítik fel a Bundesliga autós alkalmazását, amely eleinte mindössze Németországban válik elérhetővé. A kísérleti tartalmak ezt követően nem sokkal az európai, az amerikai és az ázsiai régiókban is elérhetők lesznek. A alkalom a következő években érkező újdonságokra is kiszélesíthető. Az internacionális kísérlet az elképzelések alapján 2024. március 31-ig tart.
A maximális utasbiztonság fenntartása érdekében a videós Bundesliga-tartalmak csupán álló helyzetben lesznek elérhetők a modern BMW 7-es széria utasterében. A tesztidőszak középpontjában az olyan, elvárásoknak megfelelően kiválasztható tartalmak állnak, akárcsak a legfőbb formátumok, a meccsadatok és az egyes élő tartalmak, amelyeket konkrétan a luxusautó utastéri adottságaihoz hangolnak. Menet közben a kiválasztott tartalmak akusztikus közvetítései lesznek elérhetők. A tesztelés esetén a mérnökök szüntelen modernizálják ezt követően a Bundesliga autós alkalmazását.
Az alkalmazás videó-stream funkciójának használatához a bajor prémiummárka fogyasztóinak előbb aktiválniuk kell a luxusautójukba épített saját eSIM kártyát. A gépjármű integrált antennáján át a közvetítések ezt követően 5G sebességgel streamelhetők.