Március elején a Genfi Autókiállításon (március 9-19.) ünnepli európai premierjét a Volkswagen I. D. BUZZ tanulmánya. A korszerű elektromos kisbusz a második az I. D. koncepciók sorában, s kitekintést nyújt a jövőre – megmutatja, hogy a Moduláris Villanymotoros Platform (Modulare Elektrifizierungsbaukasten, MEB) különösen jó alapot jelent még az egyterűek részére is: az aksik és a hajtáslánc a padlóban kaptak helyet, mindent összevetve a vezető és az utasok részére tágas teret nyújt az utazáshoz.
A Genfi Autókiállítás már a harmadik állomás az I. D. BUZZ részére. Január elején Detroitban mutatkozott be a világnak, ezután a T1 típussal találkozott egy fényképezés erejéig Miamiban (Florida). Bár a Volkswagen első és a legfiatalabb egyterűje közt hét évtizednyi a korkülönbség, az I. D. BUZZ kétségkívül hordozza az őse génjeit: maximális térkihasználás egy középkategóriás jármű közlekedési lábnyomával. Ehhez társulnak a sokféleképpen variálható ülések és az interaktív összeköttetés. A kibővített MEB-XL platform jóvoltából a 4942 milliméter hosszú, 1976 mm széles és 1963 mm magas tanulmány az utasterében is kategóriájában jelentős térkínálatot nyújt.