A Nissan leleplezte a speciális Leaf Black Edition modellt, és ezzel kivitelezte a kecses, prémium megjelenés mintapéldányát a tömeggyártású elektromos járművek (EV) szektorában.
A Nissan már meglévő Acenta felszereltségére épülő Nissan Leaf Black Edition korszerű formatervezést és nagyon sok dinamikus stíluselemet ajánl. A stílusos külső újítások közt megjelennek a fekete színű, 16”-os könnyűfém keréktárcsák, a LED-es fényszórók, a megvilágított küszöbborítás, a sötétített üveg, a külső visszapillantó tükrön elhelyezett fedelek és a fekete hátsó tetőspoiler. A kék varrással büszkélkedhető gumiszőnyegek prémium kidolgozottságú utasteret hoznak létre.
A Black Edition alapfelszereltségként magába foglalja a korszerű NissanConnect EV telematikai rendszer legkorszerűbb változatát és az továbbfejlesztett 360 fokos parkolókamera technológiáját.
Gareth Dunsmore, a Nissan Europe elektromos járművekért felelős vezetője ezáltal nyilatkozott: „A Nissan Leaf Black Edition stílusos, prémium formatervet nyújt az ügyfeleinknek egy megengedhető árú, tömeggyártású, 100 százalékban elektromos jármű formájában. Elkötelezettek vagyunk az élményt adó fejlesztések biztosítása felé, és ez a jármű pont ezt nyújtja az élenjáró 360 fokos parkolókamera technológiájával, mely kínálja a magabiztosabb vezetést az ügyfeleink részére – és megtestesíti a Nissan Okos Mobilitást.”
A korlátozott kiadású, rögzített gyártási darabszámú modell 2017 márciusától 2017 augusztusáig kapható Európában. Az első 1000 európai kuncsaft díjmentes Wi-Fi hotspotot kap, mely akár nyolc eszközt is ki tud szolgálni.
A 2010-ben bevezetett Nissan Leaf volt az első tömeggyártásban előállított elektromos jármű. A legmodernebb 30 kWh-s változat akár 250 km* hatótávolságot is képes biztosítani az autóvezetők részére, és ezzel a potenciálok korszerű világát tárja fel előttük. A Nissan elkötelezett egy intelligensebb, fenntarthatóbb jövő biztosítása felé, fogyasztói több mint 2,5 milliárd elektromos mérföldet vezettek eddig.
2010-es bemutatása óta a Nissan Leaf-ből 250 000 egységet értékesítettek az egész világon, és ebből több mint 75 000 az európai utakra került, ezzel a modell a világ legkeresettebb elektromos autójává vált.