Díjeső az Audinak az „iF Design Award” díjátadón
16 díjat nyert az Audi az „iF Design Award” versenyén: az Audi többek között az Audi prologue tanulmányautó, az Audi TT*, az Audi 2013-as üzleti jelentése, az Audi ArtExperience kiadványai, az Audi eKurzinfo fedélzeti kézikönyv applikáció kapcsán részesült kitüntetésben. Ezen kívül az Audi Design együttműködésével tervezett Leica T kamera az „iF Design Award” arany fokozatú díját is elnyerte. A fényképezőgép összetéveszthetetlen formai koncepciójával hódította meg a nemzetközi szakértőkből álló zsűrit. A világos vonalvezetéssel, sima felületekkel és minimalista formai elemekkel megalkotott Leica T kamerát az ítészek az iF International Forum Design GmbH. képviseletében választották ki a 4500 benyújtott pályázat közül. (2015. február 27.)
DEKRA Használtautó Felmérés: első helyen az Audi A1*
A DEKRA megbízhatósági felmérésében sorozatban másodszor végzett az Audi A1 a kisautók kategóriájának élén. A kiértékelés alapjául 15 millió műszaki vizsgából származó adat szolgált. (2015. 02.26.)
Auto Zeitung magazin: az Audi 2015 legjobb márkái között
Az Auto Zeitung autós szaklap 2015 legjobb márkájának választotta az Audit a „Multimédiás és összekapcsolhatósági megoldások” kategóriájában. A német szakmagazin kiadója az olvasókat kérte fel, hogy 20 kategóriában értékeljék az általuk legjobbnak ítél autómárkákat. A „Carsharing” (közösségi autózás) és a „Multimédiás és összekapcsolhatósági megoldások” kategóriáját most először hirdették meg (2015. február 25.)
Az Audi TT az „Év Sportautója” Portugáliában
Egy huszonegy fős szakértői zsűri döntése alapján az Audi TT modellt választották az „Év Sportautójának” Portugáliában. Az „Év Autója” elismerés a különleges minőséget, gazdaságosságot és a kiemelkedő vezetés élményét díjazza. (2015. 02.25.)
Fogyasztói felmérés első helyén az Audi A6*
Sorozatban harmadik alkalommal végzett az Egyesült Államok fogyasztói felmérésének „Luxusautó” kategóriájának első helyén az Audi A6 modellje. A felmérés során évente 4 millió autós nyilatkozik arról, mennyire elégedett az általa használt járművel. (2015. február 24.)
„Marcus Award” díjat nyert az Audi A3 Sportback e-tron* Ausztriában
Tiszta teljesítmény: az Osztrák Autóklub (ÖAMTC) az „Innováció” kategóriájában „Marcus Award 2015” díjjal tüntette ki az Audi A3 Sportback e-tron modellt. Az A3 e-tron az Audi első plug-in hibrid modellje. Egyesíti a sportos karaktert és a kiemelkedő gazdaságosságot, egyszemélyben kínálja a kimagasló vezetési élményt és a hétköznapi használhatóság praktikumát. (2015. február 20.)
Audi A3* siker a „U.S. News Best Cars Award” díjátadón
Az Audi A3 végzett a „U.S. News Best Cars Award” verseny „Alsó-középkategóriás járművek” csoportjának első helyén. A zsűri döntését a modell sportos vezethetőségével és a felszereltségi lista széles kínálatával indokolta. (2015. február 12.)
Az Audi A5* elnyerte a „Kelley Blue Book Award” díjat
A „Kelley Blue Book Award” díjátadón a „Luxusautók” kategóriában díjazták az Audi A5 modelljét. A Kelley Blue Book egy amerikai szolgáltató, aki az új- és használtautók iránt érdeklődőket látja el információkkal. A díjat a legalacsonyabb fenntartási költséggel rendelkező modell kapja. (2015. február 12.)
A „Blogger Auto Award” díjazottjai között az Audi A6 és az Audi A1
Az online véleményformálók két kategóriában találták a legjobbnak az Audi modelljeit. Az Audi A6 a bloggerek kedvence a felső középkategória kínálatában, míg az Audi A1 a kisautók mezőnyében bizonyított. Minden évben 25 németnyelvű autós blogger dönt a különböző szegmensek legjobb autóiról. (2015. február 10.)
Az Audi A3 Sportback e-tron a „Wertmeister 2015” díj birtokosa
Az Audi A3 Sportback e-tron kategóriájának leginkább értéktartó modellje. Erre az eredményre jutott az Auto Bild autós magazin és a Schwacke piackutató intézet. Az A3 e-tron a maradványérték-előrejelzések kapcsán remekelt, a kompakt kategória legjobb értékét produkálva nyerte el az „Értékbajnok 2015 (Wertmeister 2015)” kitüntető címet. (2015. február 5.)
Figyelemmel a közösségi média iránt
Facebook, YouTube, Twitter és így tovább – az Audi kiválóan használja a közösségi háló nyújtotta különféle eszközöket. Ezt a felhasználók is értékelik: az Audi Németország 1,5 millió Facebook követője kedveli, megosztja és kommentálja a különböző Audi tartalmakat. Ezzel a német autógyártók közül a négykarikás márka büszkélkedhet a legnagyobb felhasználói figyelemmel és a legtöbb hozzászólással. 440 000 fővel az Audi Németország YouTube csatornája rendelkezik a legtöbb előfizetővel. A Webguerillas marketing ügynökség kutatásáról a Wirtschaftswoche számolt be. Az Audi elsősorban gyors reakcióidejével és rendszeres bejegyzéseivel tűnik ki. (2015. február 2.)
Kettős Audi diadal a „Best Cars 2015” szavazáson
A „Best Cars” ezévi kiadása két kategóriagyőzelmet is hozott az Audi számára. Az Audi A1 a „Kisautók” kategóriájában győzedelmeskedett, az Audi Q3* pedig a „Kompakt SUV” kategória élén végzett. Az „auto motor und sport” magazin olvasói szavazásán 11 kategóriában összesen 386 modellből választhattak a szavazni vágyók. (2015. január 29.)
A „Jövő eszköze” díj az Audi virtual cockpit és az MMI részére
Az Audi virtual cockpit és az MMI kiérdemelte a „Jövő eszköze” díjat, amelyet az egyesült államokbeli „Popular Science” magazin ítélt oda. (2015. január 21.)
Három Audi-kitüntetés Indiában
Az indiai „NDTV Car and Bike Award” díjátadón három első helyet szereztek az Audi modelljei: az Audi A3 elnyerte az „NDTV Év Autója” díjat és a „Az Év Belépőszintű Prémium Modellje” kitüntetést. Az Audi India kommunikációs részlege pedig a „Legjobb PR és Kommunikációs Csapat” elismerését zsebelhette be. (2015. január 20.)
„What Car?” díjátadó: háromszoros Audi győzelem
Az idei év „What Car?” díjkiosztóján elsöprő Audi győzelem született: a brit „What Car?”az Audi TT modellt az „Év kupé modellje” címmel tüntette ki, az „Elektromos Autók” kategóriájában az A3 Sportback e-tron diadalmaskodott, az A3 Cabriolet* pedig a „Kabrió” kategória élén végzett. (2015. január 8.)
(forrás: Audi)