Egyesült erővel a következő évtizedbe: az Audi, mint az internacionális Sí Szövetség alpesi sí versenyeinek, az „Audi Sí Világkupa” névadója, 2022-ig meghosszabbította névadó szponzori szerződését a szövetséggel. Ezzel a lehetőséggel a márka még mindig hangsúlyosan jelenik meg az internacionális téli sportok megkülönböztetett partnereként. A 16. együttes szezon október 28-29-én indult meg az ausztriai Söldenben.
A 15 országból érkezett versenyzők és edzők előtt szervezett internacionális sajtóbeszélgetéssel a Söldenben sorra került verseny előtt egy nappal az Audi hivatalosan is megadta az jelet a Sí Világkupa új szezonjának indításához. A márka megállapodott az internacionális Sí Szövetséggel arról, hogy mint az internacionális Sí Szövetség „Audi FSI Sí Világkupa” rendezvényének névadója, a 2021-2022-es évaddal bezárólag meghosszabbítja szponzori megállapodását a szövetséggel.
„Igencsak örülünk annak, hogy az Olimpiai évad nyitóeseménye alkalmából bejelenthetjük a hosszú és sikeres partneri kapcsolatunk meghosszabbítását”- mondta Thomas Glas, az Audi AG sport-marketingért felelős vezetője, ezt követően kijelentette még: „ennek eredményeként az Audi még mindig az internacionális télisportok egyik kulcsfontosságú partnere lesz az elkövetkezendő esztendőkben. Az a tény, hogy a Sí Világkupa névadó márkájaként szerepelünk, a márka átfogó elkötelezettségének megnyilvánulása.”
A versenyzők Söldenben az óriás műlesiklással kezdték a modern évadot, amelyiknek fénypontja a februárban Dél-Koreában rendezendő Téli Olimpia lesz. A Rettenbach-gleccseren megszervezett verseny rajtja az Audi rajtban volt, ami 15 éve, a 2002-2003-as szezontól kezdődően a sikeres partnerség megkülönböztető szimbóluma.