A szórakoztatás találkozása az autóiparral. A Škoda márka bővítve elkötelezettségeinek körét átfogó együttműködést kezdett a világhírű Cirque du Soleil társulattal. Az élő szórakoztatást kínáló kanadai vállalkozás világszerte lenyűgöző előadásairól és kivételesen tehetséges művészeiről ismert. Több mint 180 millió néző tekintette meg eddig a Cirque du Soleil előadásait az alig több 30 évvel ezelőtti kezdetek óta. Idén a Cirque du Soleil 10 különböző show-val járja be a világot, több helyszín ezek közül a Škoda fontos piacát képezi Európában. Ezen felül a Cirque du Soleil kínai turnéra is indul az év második felében.
A márkák közti együttműködés az élő szórakoztatást kínáló hírneves Cirque du Soleil társulattal számos új lehetőséget nyit meg a Škoda előtt potenciális új vásárlók millióinak elérésére. A Cirque du Soleil globális rajongótáborral büszkélkedhet, csaknem 10 millió követővel a közösségi médiában, előadásaikat pedig világszerte 11 millió néző látogatja évente. A hagyományos cseh márka szerves része lesz a Cirque du Soleil promóciójának a közterületi reklámozásban, nyomtatott kiadványokban, tévéreklámokban és a Cirque du Soleil internetes megjelenéseiben. A megállapodás szerint 2021-ig szóló együttműködés emellett nagyszabású marketing kampányokra és exkluzív VIP élményekre, így backstage túrákra, ’ meet and greet’ művésztalálkozókra, és Las Vegashoz kötődő promóciós lehetőségekre is kiterjed. A szórakoztató specialisták számos előadással voltak jelen Las Vegasban az elmúlt 20 év során.
Előadásaival a Cirque du Soleil különös világokba repíti közönségét, világklasszis akrobatáival, látványos koreográfiáival, elbűvölő karaktereivel megdöbbent és gyönyörködtet. A kanadai szórakoztató társulat folyamatosan alkotja új show-it, tele innovatív megoldásokkal, amelyeket azután a világ különböző színpadain mutat be. A Cirque du Soleil egyike a földkerekség legnagyobb és legfontosabb élő szórakoztató vállalkozásainak.
A Škoda termékei szintén a ‘Simply Clever’ jelmondat jegyében születnek. A cseh gyártó autói, a „Nap cirkuszához” hasonlóan újra és újra inspirálják közönségüket. Emellett a két cég a mérnöki pontosságot és a magas szintű minőségi előírásokat is hasonlóan kombinálja. A színpadképtől a technikai felszerelésen át a művészi előadásig a Cirque du Soleil show-it az abszolút tökéletességig csiszolják. A Škoda ugyanezeknek az elveknek felel meg a járműgyártás területén.
A Škoda és a Cirque du Soleil alapítói között is sok hasonlóságot találunk. Václav Laurin és Václav Klement, a mobilitás úttörői Bohemia tartományból (nem azonos a mai Cseh Köztársasággal) származtak, és újításokra, szokatlan megoldásokra fogékony szemléletükkel vonták magukra a figyelmet, amivel újabb és újabb területeket hódítottak el a technológiában. Ugyanez igaz a Cirque du Soleil-t alapító Guy Laliberté-re. Az 1984-es kezdetekkor 20 utcai előadóval indult Cirque du Soleil társulat újra feltalálta a cirkuszművészetet, és az élő szórakoztatás egyik globális vezetőjévé vált. Ma a Cirque du Soleil több mint 4 ezer embert alkalmaz, többek közt 1300 artistát csaknem 50 különböző országból.