Az Opera és a BMW Group Magyarország intézményi partnerséget jelentett be február 10-én Budapesten, melyet ünnepélyes keretek között írtak alá az Operaházban.
Az Opera és a BMW intézményi partnerséget jelentett be Magyarországon – a művészet és a kultúra elkötelezett támogatójaként
A BMW hosszútávú tartalmi együttműködés keretében csatlakozott az Opera intézményi partnereinek sorába, melyet ünnepélyes keretek között jelentettek be az Operaházban.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy az Opera Intézményi Stratégiai partnereként a BMW Group a kultúra iránt újabb elkötelezettséget vállal Magyarországon. Kizárólagos autóipari partnerként külön öröm és büszkeség, hogy az ország egyik legnívósabb kulturális intézménye a BMW mellett tette le voksát. A BMW Art&Culture (Művészet és Kultúra) programja az elmúlt negyven évben száznál is több kulturális partneri viszonyt épített ki és ápol világszerte. A vállalatcsoport eme elkötelezettségének középpontjában a modern és kortárs művészeti irányzatok, a jazz és a klasszikus zene, valamint az építészet, a formatervezés és a fotózás állnak.
Az Opera művészeti és kulturális tevékenysége példaértékű, melyre nemcsak Magyarországon, de a világ bármely pontján büszkeséggel tekint a szakma és az együttműködő partner egyaránt.
A BMW számára kiemelten fontos a hosszú távú fenntarthatóság üzenete, a jövő generációjának megőrzött értékek és környezet, melyhez kiválóan társul a művészi kreativitás gondozása. A BMW márkaértékei, mint az esztétika és az innováció ugyanúgy meghatározó pillérei a művészetnek is, jelen vannak annak minden területén, így azt gondolom, hogy tökéletesen illeszkednek az Opera által képviselt filozófiához.
Megtiszteltetés számunkra, hogy az OperaKlub kiemelt partnereként a művészet és a kultúra élményét támogathatjuk” – mondta el Baudouin Denis, a BMW Group Magyarország ügyvezető igazgatója.
(forrás: BMW)