A BMW Group Magyarország pártfogásával megvalósított BoLive projekt, a „Hiányzol Anyu!” shortlistre jutott „CSR és nonprofit események” kategóriában az egyik legrangosabb internacionális rendezvényes rendezvényen, a Best Event Awards-on.
A 2006-ben hozott létre Best Event Awards fesztiválra idén a Föld 23 országából érkeztek élő rendezvényes és a pandémiának megfelelően online és hibrid kategóriákban nevezések. A találkozó és Live Communication hivatás legrangosabb fesztiválján még nem hirdetettek magyar győztest – shortlist-re is csak egy projekt került eddig –, így különösen nagy szó, hogy idén két hazai pályamunka is döntőbe jutott. A „Hiányzol Anyu!” projekt mellett Magyarországról a Special Effects, a Visual Europe Group és a Bo – Live Branding Agency #PowerOfLiveEvents rendezvénysorozatát válogatták még be.
A „Hiányzol Anyu!” a Bo Live anyák napi projektje, mely a BMW Group Magyarország és a MOL Magyarország segítségével, amellett több tucat hazai rendezvénypiaci szereplő összefogásával valósulhatott meg. A Találékony Prizma Díján két kategóriában is döntőbe jutott projekt keretében a tavaszi lezárások alatt, ezer személyre szóló anyák napi köszöntőt és ajándékcsomagot szállítottak ki országszerte a szervezők érintés- és díjmentesen mindazoknak, akik a leginkább rászorultak.
„A BMW Group Magyarországnál régóta támogattuk az továbbfejlesztett és találékony kezdeményezéseket. Örülünk annak, hogy a támogatásunkkal ez a elegáns és jellegzetes projekt megvalósult, az mindazonáltal külön örömmel tölt el minket, hogy az internacionális hivatás figyelmét is felébresztette. Szorítunk, hogy a shortlist után díjat is kapjon” – közölte Pócs Zsuzsanna a BMW Group Magyarország marketingigazgatója.