Új teljes körű márkakampányt indít jövőre az Audi, amelyiknek középpontjában a négy karika újrapozicionálása áll, s ahol a mindenre kiterjedő márkamenedzsmentnek megfelelően minden eddiginél intenzívebben jelennek meg a cég internacionális hálózatából érkező ismeretek és kommunikációs trendek. Partnerként a nemzetközileg aktív 72andSunny leleményes ügynökséget nyerte meg az Audi.
A kampány alapjául az Audi új márkastratégiája szolgál. A legnélkülözhetetlenebb célok egyike “A haladás technikája” mottó újraértelmezése és új élettel feltöltése, amelyiknek a következő években már nem kizárólagosan a műszakilag megvalósíthatóról kell szólnia, hanem leginkább a fókuszba kell állítania az ügyfelek kívánságait. “A ’haladás’ globálisan már mindinkább a hozzáállás, a belső beállítottság kérdésévé válik” – nyomatékosította Sven Schuwirth, az Audi márka Digital Business és Customer Experience vezetője. “Így lépünk a marketing területén is új utakra, hogy emocionálisan újratölthessük az Audi márkát. E projektet már a kezdetektől a világban mindenfelé dolgozó kollégáinkkal intenzív együttműködésben kívánjuk megvalósítani. A 72andSunny ideális ügynökség számunkra, hogy e célkitűzéseinket nagyarányú márkakampány keretében tegyük jól érzékelhetővé.”
Carlo Cavallone, a 72andSunny Amsterdam leleményes cégvezetője mindent összevetve nyilatkozott: “Örömteli és izgalmas számunkra, hogy az első autógyártó, akivel Amszterdamban egyesült erővel dolgozhatunk, a planéta talán leginnovatívabb, legkreatívabb és legizgalmasabb márkája. Megtiszteltetésnek vesszük, egyben nagy örömmel tölt el minket, hogy együttesen írhatjuk története következő fejezetét – nagy kihívás, melynek örömest állunk elébe.” Az Audival folytatott együttes munkát a 72andSunny amszterdami irodája irányítja ezután, az ügynökség világméretű hálózatának pártfogásával. New York-i, Los Angeles-i, Sydney-i és szingapúri irodáival a 72andSunny internacionális reklámügynökség, akinek ügyfélportfoliójában például a Google, az adidas és az Unilever is megjelenik.
Az Audi tervezett kommunikációs offenzívájában a márka megerősítése játssza a központi szerepet, melyet az Audi következetesen meg kíván fiatalítani, mégpedig különösen progresszív vásárlói célcsoportok megszólításával. A márka prémiumkarakterét ugyancsak a luxus új formája jegyében kívánja új életre kelteni, míg okvetlenül megfogalmazott célkitűzése a márkaimázs és a márka ismertségének hosszú távú erősítése.