Meghatározó együttműködésbe kezdett a BMW és a CNN, meghatározó példaképekkel a főszerepben

Meghatározó együttműködésbe kezdett a BMW és a CNN, meghatározó példaképekkel a főszerepben

Nehéz korban az inspiráló hírességek leginkább összefogják a társadalom tagjait. A BMW Group és a CNN most tizenegy rövidfilmbe sűrítve, a “The Art of Leadership” (Az iránymutatás művészete) mottó alatt meséli el napjaink híres személyiségeinek, művészeinek és vezéregyéniségeinek rendhagyó történetét.

A BMW Group és a CNN International Commercial (CNNIC) összefogott, hogy két friss, összesen tizenegy rövidfilmből álló széria képében olyan egyedülálló személyek életútját mutassa be, akik saját területükön maradandót alkottak és követendő példával álltak elő. A rövidfilmek összese a BMW mértékadó értékrendjét közvetíti: a magabiztosság, a felelősségvállalás és a függetlenség egységét. Azon erényeket, amelyek a bajor prémiumgyártó luxusautóit is meghatározzák, a BMW 7-es sorozattól kezdve, a BMW X7 modellen és a BMW 8-as sorozaton keresztül, egészen a BMW M8 szériáig.

2020. március 26-án a CNN elénk tárta a BMW-vel konstruált hatrészes széria első rövidfilmjét (https://www.youtube.com/watch? v=nvsVGc9Zi-E), amit a CNNIC házon belüli díjnyertes stúdiója, a Create (https://commercial.cnn.com/cnn-create) álmodott képernyőre. Az alkotás a planéta talán legismertebb lemezlovas-duója, Dimitri Vegas & Like Mike karrierútját meséli el, bemutatva a szenvedélyben gyökerező sikertörténet legbelső motivációit és a közönséggel kialakított jellegzetes kapcsolat eredetét. A zenei producerként is jegyzett belga testvérpárral a norvégiai turnéjuk egyik állomásán forgattak a készítők. A rövidfilmet – amint a következő öt alkotást is – teljes körű terjesztésre gyártotta elő a Create stúdió: az alkotások a CNN International Commercial televíziós-, digitális- és közösségimédia-felületein, azonkívül a BMW weboldalán (https://www.bmw.com/en/automotive-life/instant-emotion-with-dj-duo-dimitri-vegas-like-mike.html) is megjelennek.

A CNN internacionális médiavállalataként funkcionáló Great Big Story (https://www.greatbigstory.com/) az év későbbi szakaszában ezt követően öt mikro-dokumentációban filmesíti meg azon világhírű személyiségek élettörténetét, akik meghatározó példaként inspirálják a társadalom tagjait. Az első film – amit az elképzelések alapján májusban ismertet a stúdió – Brandon Tory kivételes kettős életéről szól: az éjszakai életben is sikeres rapper napközben a Google mesterséges intelligenciát fejlesztő mérnökeként dolgozik. Az öt alkotás a Great Big Story megjelenési- és közösségimédia-felületein át, a WarnerMedia Launchpad technológiájának hála a meghatározott célközönség minden tagjához eljut.

“A BMW évszázados történetét több eltérő projekt színesíti, amelyek mind a leleményes elméknek, mint a bátor tehetségeknek reflektorfényt biztosítottak – legyen szó akár formatervezői alkotásról, művészi munkáról, sporteredményről vagy mérnöki kiválóságról. Egyik legfőbb küldetésünk a sokszínűség felismerése és támogatása. A most készülő projektek két hasonló értékrenddel megáldott, egyforma célok mentén funkcionáló társaság együttműködésének eredményei. Kitörő örömünkre szolgál, hogy a BMW és a CNN együtt munkálkodik olyan személyek életútjának ötletes bemutatásán, akik merték újragondolni és újraértelmezni a közösségi iránymutatás fogalmát. Mint midőn eddig is, úgy most is a tökéletességre törekszünk és hisszük, hogy eme továbbfejlesztett kooperáció mindkettőnk részére mérföldkőként szolgál” – mondta Jens Thiemer, a BMW márkamenedzsmenti részlegének vezetője.

“A legjobb együttműködések mind az együttes értékekre épülnek, és nagy örömmel látjuk, hogy a BMW oldalán megkezdett új projektünk tekintetében is ez a helyzet. Saját területünk iránymutatóiként tiszteljük és nagyra becsüljük rövidfilmjeink főszereplőit, akik jobbá teszik a társadalmunkat. A Create és a Great Big Story erőteljes, érzelmekben gazdag történetmeséléseit minden egyes platformon széles körben népszerűsítjük, hogy elérjük velük minden olyan embert, akik felnéznek az inspiráló személyekre és tisztelik történeteiket” – tette hozzá Cathy Ibal, a CNN International Commercial alelnöke.